کلاغ قصه‌ها

کلاغ قصه‌ها

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پوچی کلمات

این همه کلمه هرگز نمی تواند مرا نجات بدهد٬ می دانم. در حقیقت هیچ راهی برای من نیست. چقدر دلم می خواست می توانستم به آنی٬ برای همیشه٬ بی آنکه ردپایی از عبورم بر روی زمین باقی بماند محو شوم. یا دست کم همه چیز را فراموش کنم٬ فراموش کنم٬ فراموش کنم... 

پ ن: تو که به مخلوقی از جنس آب و گل جان بخشیدی٬‌حتما می دانی که در گوشه این کهکشان دور افتاده چه بر او می گذرد.

  • kalaghe gheseha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی