کلاغ قصه‌ها

کلاغ قصه‌ها

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ویژگی برتر تو٬ ویژگی برتر من

عمق اندوه٬ اضطراب و ناامیدی که با شنیدن صدای تو احساس می کنم غیر قابل توصیف است. چه می گویم! اصلا نیازی به شنیدن صدایت هم نیست٬ تنها کافی است نامت بر صفحه تلفن همراهم ظاهر شود ...  تمام وجودم به لرزه میافتد و به آنی فرو می پاشم! جنس ارتباط من و تو درست مثل تار عنکبوتی است که هر چه تقلا کنم بیشتر در آن گرفتار می شوم. راهی ندارم جز اینکه اجازه بدهم هر چه زودتر زهرت را تزریق و از شیره وجودم تغذیه کنی٬ تنها در این صورت رهایم می کنی و درد تمام می شود٬ مگر نه؟! در خیالم مجسم می کنم که روزی برای همیشه این رشته را پاره و خودم را خلاص کنم٬ اما به خوبی می دانم که تحمل آنچه به روزگارم خواهی آورد از توانم خارج است. هر چه نباشد قساوت و بی رحمی همان ویژگی برتری است که تو همیشه به آن فخر کرده ای. پس ادامه می دهم و می گذارم هر جور که میخواهی خشمت تخلیه کنی. هر چه نباشد تحمل همان ویژگی برتری است که همیشه به آن فخر کرده ام.   

  • kalaghe gheseha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی