کلاغ قصه‌ها

کلاغ قصه‌ها

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چگونه باور کنم؟!!!

قرار بود آغوش تو امن ترین جای جهان باشد. قرار بود از همه کس و همه چیز در پناه تو بگریزم. قرار بود شنیدن صدایت تسلی قلبم باشد. قرار بود دیدنت دلم را ثبات بخشد. قرار بود شگفتی های عشق را از تو بیاموزم. قرار بود تا جهان بر پاست شرمنده مهربانی بی نهایت تو باشم.

اما بگو چطور باور کنم که در تمام عمر خطرناک تر از آغوش تو جایی را ندیدم؟ که ناچار شدم از تو به غریبه پناه ببرم؟ که صدایت چون سم خالص در رگهایم جاری می شد؟ که دیدنت کابوس بیداری من بود؟ که تنها نفرت را از تو آموختم؟ که هر بار چشم اندازی تازه از وسعت بی رحمی تو را کشف کردم؟

بگو چگونه باور کنم؟!!!

  • kalaghe gheseha

نظرات  (۱)

عجب... متأسف شدم.

پاسخ:
ممنون که می خونید.
و کاش خودشم اینو می دونست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی